Druk bezig met de voorbereidingen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Druk bezig met de voorbereidingen... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Druk bezig met de voorbereidingen...

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

24 Oktober 2014 | Nederland, Utrecht

De visums zijn aangevraagd en toegekend, we hebben inentingen gehaald, maken lijstjes van dingen die we moeten inpakken, enzovoort: onze vertrekdatum komt steeds dichterbij!

Het belangrijkste is dat we ons voorbereiden op de bijeenkomsten waar we zullen spreken, want die beginnen de avond van de tweede dag dat we er zijn. In totaal staan er nu zeven meetings gepland.

We zijn heel blij dat je met ons meeleeft en hopen je via dit reisblog op de hoogte te houden. Als je je nog niet hebt aangemaild voor email-notificaties, dan kun je dat doen door links onderin deze pagina in het blokje 'blijf op de hoogte' je e-mailadres door te geven voor de mailinglijst.

Bedankt en tot horens!

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009