Goed aangekomen! - Reisverslag uit New Delhi, India van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit New Delhi, India van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Door: Margriet H

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

16 Juni 2009 | India, New Delhi

Beste allemaal,

Vannacht kreeg ik een berichtje dat Pastor Kelvin en Rogier (èn hun bagage) goed zijn aangekomen in Chennai, India. Om 7.00 uur plaatselijke tijd waren ze in hun hotel. Vanavond hebben ze een bijeenkomst met christelijke zakenmensen en morgenavond spreekt pastor Kelvin in een dienst.
Het tijdverschil is 3,5 uur. Ze zouden proberen vanavond even een bericht te plaatsen, maar nu weet je alvast dat de reis goed is verlopen.

Vriendelijke groet,
Margriet

• 16 Juni 2009 - 15:53

Jenneke:

Hartstikke goed Margriet.
    Dat was dan een heeele lange reis. Ik was al benieuwd.
    Hartelijke groet.

• 16 Juni 2009 - 16:21

Ellen:

Fijn om te horen dat ze goed zijn aangekomen.Moge ze vele mensen aanraken en de zege van God overbrengen.
    Groet,
    Ellen

• 16 Juni 2009 - 16:28

Julie:

Hello Margriet,
    super leuk om te horen dat de reis tot dusver goed verlopen is. Als je kan aub bevestig pastor Kelvin en Rogier dat ik voor ze bidden blijf.
    De tijdverschil is precies 3.5 uur (ik werk voor een indische bedrijf...)
    Gods zegen ook voor jou en jouw zoon
    julie

• 16 Juni 2009 - 17:43

Jenneke:

Ik heb gebeden voor Gods nabijheid en veel Zegen tijdens deze bijeenkomsten.

• 16 Juni 2009 - 18:02

Margriet:

Bedankt allemaal, en bedankt Julie voor her correcte tijdsverschil. Ik pas het even aan in het bericht!

• 16 Juni 2009 - 18:04

Nella En Pling:

Fijn om te horen dat ze veilig zijn aangekomen!! We zullen jullie in gebed houden!! God Zegen!!
    KWAK KWAK KWAK....we blijven achter jullie staan, jullie kunnen het!!

• 16 Juni 2009 - 20:05

Sherma:

Harstikke goed bericht.
    Onze pastor en broeder zijn gezegend en ik heb alle vertrouwen in dat het goed komt met ze.
    "They are in the hands of the Lord"

• 17 Juni 2009 - 08:03

Kees En Mieke:

Heel veel zegen en succes op de reis! groeten Kees en Mieke

Verslag uit: India, New Delhi

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009