LifeWord's eerste groeps-missie naar... Roemenië! - Reisverslagen van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu LifeWord's eerste groeps-missie naar... Roemenië! - Reisverslagen van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu
LifeWord's eerste groeps-missie naar... Roemenië!

Van 2 tot en met 12 augustus reist een groep van ongeveer 20 personen vanuit LifeWord Christian Center naar Oradea in Roemenië. Ze gaan daar een lokale kerk helpen met praktische zaken zoals het repareren van huizen. Daarnaast zal Pastor Kelvin spreken in de kerk, dramastukken spelen en de mensen Gods liefde laten zien!

Abonneer je op dit reisblog, als je dat nog niet hebt gedaan, om iedere keer dat er een nieuw verslag is een mail of sms te kunnen krijgen.

En als je er aan denkt... bid dan ook voor de groep. Dat ze allemaal kunnen uitblinken in waar ze goed in zijn, gezond en veilig blijven en ontdekken dat God door hen heen wil werken!

Bedankt en Gods zegen.

13 Augustus 2012

We zijn weer thuis; komende zondagen verslag!

07 Augustus 2012

Het is heel warm!

06 Augustus 2012

Bijna geen tijd om te schrijven...

05 Augustus 2012

Roemenië

03 Augustus 2012

Goed aangekomen; morgen begint het echte werk...
LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl