Eerste twee meetings zitten er op - Reisverslag uit New Delhi, India van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Eerste twee meetings zitten er op - Reisverslag uit New Delhi, India van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Eerste twee meetings zitten er op

Door: Rogier

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

17 Juni 2009 | India, New Delhi

Hallo allemaal,

Alles gaat goed hier!

Hier ons eerste berichtje. Vorige keer dat we hier waren was het begin winter. Toen was het behoorlijk warm. Nu is het zomer en extreem heet! 40 graden. Gelukkig hebben ze op veel plaatsen airco.

Gisteren een meeting gehad met zo'n 20 zakenlui. Mannen en vrouwen. Ze waren gezegend. Zo zei een vrouw die haar eigen schoonheidssalon heeft bijvoorbeeld: ik wilde eigenlijk niet komen omdat het tijdens de beste (omzet)tijd is van mijn zaak, maar ik ben erg blij dat ik ben gekomen want de (bijbel/business)kennis die ik hier heb ontvangen is meer waard dan de misgelopen omzet.

Vanochtend hebben we een leiders/pastor's meeting gedaan met zo'n 70man, ook die was erg goed.

Vanavond vertrekken we naar Coimbatore om zo'n 6 meetings te doen in 3 dagen. Morgen hebben we een dagje vrij.

Groetjes en God zegen!

goed om te horen dat het goed gaat. Gods Zegen en Groetjes van familie Winklaar

• 17 Juni 2009 - 10:23

Junny En Charis:

Hallo Pastor en broeder,
    God bless you. What wonderful news. Keep on doing the good work for the Lord. We remember you in our prayers.
    fam. Chirino

• 17 Juni 2009 - 10:38

Familie Balentina:

Our Prayer is that this scripture will be up on you two. Jesaja 11:2,3
    We hold you all in our prayer. Enjoy the journey.

Gr. Fam. Balentina

• 17 Juni 2009 - 14:02

Fam.Onyema:

Hallo Ps.Kelvin en Rogier,
    Deze India-trip zal nog veel meer impact hebben dan vorig jaar! Dat de honger naar God's woord aangewakkerd mag worden!
    Veel kracht, sterkte en wijsheid van God toegewenst!
    Ria & Kids

• 17 Juni 2009 - 14:26

Jenneke:

Dank voor het bericht.
    Ik zal bidden voor Zegen en uithoudingsvermogen.
    Hartelijke groet.

• 17 Juni 2009 - 15:42

Margriet:

Wat grappig, de 'enter pruners'! Waren de pruimen lekker? Grapje. Volgens mij is het klimaat in Coimbatore beter dan in Chennai omdat het bij de bergen ligt, dus hopelijk is het vanaf morgen wat aangenamer qua temperatuur. God bless!
    Liefs uit Nederland,
    Margriet (en Lucas)

• 18 Juni 2009 - 01:22

Ronald En Flavia:

God bless you both in your wonderful work there.
    We love you and pray for
    you!

Greetings,

Ronald and Flavia

• 18 Juni 2009 - 18:00

Heinrich:

Hallo Pastor Kelvin & Rogier, leuk om te horen dat het goed gaat. Succes met de andere meetings, you are in my prayers. :)

H.M.

• 18 Juni 2009 - 19:29

Fam. Mathew:

Hi Pastor and Super Roger, Glad to hear from you. Our prayer is that our good LORD may lead you in every step you take and in every heart beat. Greetings from Aplethorne!!!

Verslag uit: India, New Delhi

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009