Woord op sokken - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Woord op sokken - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Woord op sokken

Door: Rogier

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

24 Juni 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!

Gisteren zijn we aangekomen in Kuala Lumpur.

De meetings in India zitten er op en zijn goed verlopen. Wij zijn zelf gezegend maar ook de Indiers waren erg blij met onze komst.

Uiteindelijk hebben we veel over het gezinsleven onderwezen. Na afloop bleek dat de nood daarvoor erg groot was/is. Zelfs echtparen met grijze haren kwamen(ook bij Rogier) naar voren voor gebed.

Inmiddels hebben we er alweer 4 meetings op zitten in Maleisie. Gisteren waren we in een kerk die tot op de nok vol zat. Pastor Kelvin ging voor en zoals het in veel plekken in Azie normaal is moesten we de schoenen uit doen, Pastor bracht het Woord op sokken :)

Vandaag hebben we 3 seminars gedaan voor leiders. Die mochten alleen komen op uitnodiging. Het waren dus echt alleen maar voorgangers en leiders (in totaal iets van 100).

De feedback die we hebben gekregen was geweldig en de leiders zijn enorm bemoedigd en uitgedaagd om verder te groeien.

Vanavond doen we nog een "rally" waar zo'n 500 mensen worden verwacht. In Maleisie zijn ze wat stipter dan in India dus hopelijk zijn het er ook 500 :).

Morgen beginnen we aan onze terugreis en op vrijdag arriveren we weer op schiphol.

Dit is ons laatste bericht voor deze reis.

Tot snel!

Rogier & Ps. Kelvin

• 24 Juni 2009 - 12:40

Ronald And Flavia:

Dear Pastor and Rogier,

Good to hear from you and what God causes by you both.
    We pray for your last rally.
    God bless you both and please have a good and safe trip home!

Grtngs,

Ronald and Flavia.

• 24 Juni 2009 - 15:07

Jan En Riek:

Veel plezier verder en goede reis terug!
    Ps. 91 over jullie (nog steeds).
    Veel liefs,
    God bless.

• 24 Juni 2009 - 17:53

Tim:

Het is geweldig daar zo te lezen. Have a good time and be save home. God bless you both

• 24 Juni 2009 - 21:32

Jenneke:

Ha Pastor, ha Rogier,
    Wat een geluk dat jullie aan grijze haren gewend zijn (!); en wat GEWELDIG om te lezen van de grote hoeveelheid mensen die naar jullie komen luisteren. Hoe heerlijk om zo gebruikt te worden.
    Dat vervult me met trots.
    Hartelijke groet; veilige reis en Gods nabijheid toegewenst.

• 25 Juni 2009 - 09:15

Ayo:

Stay blessed in HIS anointing! The LORD will continue to guard you and bring your home safely.

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009