Goed aangekomen; morgen begint het echte werk... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Goed aangekomen; morgen begint het echte werk... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen; morgen begint het echte werk...

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

03 Augustus 2012 | Roemenië, Oradea

Hallo allemaal!

Dit is wat pastor Kelvin vandaag schreef:

"Wij zij allemaal veilig geland. Daarna zijn we met de bus naar Oradea gereden, in vier uur. Het was een zeer mooie en gezellige reis en nu zijn we gearriveerd. Het echte werk gaat morgen beginnen!"

Bid je ook voor een effectieve week daar in Roemenië? Voor gezondheid, veel goede ontmoetingen en boven alles de aanwezigheid van God in alles wat ze doen?

En als je tijd hebt... laat dan ook een berichtje achter!

• 03 Augustus 2012 - 22:11

Anneke Post:

Hallo lieve allemaal,
    Wij wensen jullie heel veel Gods zegen toe in deze nieuwe onderneming met elkaar.
    Bidden doen we voor goede ontmoetingen, gezondheid en Gods aanwezigheid.
    Wij zijn blij en trots met jullie die het werk mogen en kunnen doen en vooral met de ondernemende geest die in jullie allen aanwezig om iets goeds neer te zetten.
    Wij geven jullie een dikke vette hug en Debbie onze dochter, een kus erbij.
    Telefoontjes gaan goed Deb,

Dag allemaal. xxxxxxxx

Otto en Anneke

• 04 Augustus 2012 - 09:17

Jude En Jitske :

Lieve mensen,

We hebben jullie in ons gebed. Een gezegende tijd toegewenst! Matteus 5:16.

Groetjes,

Jude en Jitske

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009