We zijn weer thuis; komende zondagen verslag! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis; komende zondagen verslag! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis; komende zondagen verslag!

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

13 Augustus 2012 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

We hebben een prachtige reis gehad, afgelopen zaterdag zijn we weer teruggekomen. We hebben enorm veel beleefd en gedaan en zullen jullie er de komende zondagen over vertellen.

Wat we hebben gedaan:
- Ons doel om het kindertehuis van verwarming te voorzien, is bereikt: we hebben 30 radiatoren gemonteerd, plus het installatiewerk dat daarbij hoort. Van twee kamers in het kindertehuis hebben we de muren schoongemaakt en geschilderd. Ook hebben we een zandbak gemaakt voor de kleine kinderen.

- In het zigeunerdorp kreeg een gezin een nieuw dak op hun huis, dat eerder was afgebrand.

- In een kinderdagverblijf voor kansarme kinderen hebben we speelgoed uitgedeeld, met hen gespeeld en ze de liefde van God laten zien.

Maar het belangrijkste is dat we als team hebben samengewerkt en hebben gezien dat God door ons heen heeft gewerkt. God heeft niet alleen de mensen in Roemenië aangeraakt, maar ook ons!

De komende weken zullen we op zondag getuigenissen vertellen en foto's laten zien. Tot gauw in LifeWord,

LifeWord Roemenië team

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009