Het is heel warm! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Het is heel warm! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Het is heel warm!

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

07 Augustus 2012 | Roemenië, Oradea

Het is heel warm hier, de zon schijnt de hele dag!

De dag van onze aankomst (vrijdag) en de dag daarna hebben we een beetje uitgerust; Oradea bekeken en het huis van Jeroen & Mariska bekeken en daar gegeten en dingen voorbereid voor de rest van de week.

Op zondag heeft pastor Kelvin in de kerk gesproken over ‘De kerk als God’s meesterplan’. Het was een hele mooie dienst en de pastor van de kerk daar zei dat het een boodschap was die zij heel goed konden gebruiken.

Daarna zijn we in kleine groepjes naar allemaal gezinnen uit de kerk geweest, om bij hen thuis te eten. Iedereen ging met zijn gastfamilie op stap en deed iets verschillends. Dat was heel bijzonder.

De vrouwen overnachten in een gebouw van een Amerikaanse kerk. De mannen logeren bij een christelijke man die zijn huis beschikbaar heeft gesteld voor alle mannen om te logeren. We hebben het geweldig hier, met de mannen onder elkaar is het net een ‘men’s retreat’. (Dit zegt Pastor Kelvin... volgende keer de vrouwen aan het woord!)

Zondagavond hebben we het zigeunerdorp bezocht, daar heeft pastor Kelvin gesproken. Het dorp ligt een beetje op een heuvel; het is er heel armoedig. Parker en Juny en Sendrick zijn daar nu een dak op een huis aan het bouwen, zoals je in de promotiefilm kon zien. In het kindertehuis is ook een groep bezig met allerlei dingen, zoals schilderen (zie de foto’s).

We gaan al om half 8 's ochtends weg en komen laat thuis, dus het is best vermoeiend. Het is warm de hele dag en dat maakt het extra zwaar. Dus dat is een gebedspunt. Bedankt voor jullie gebeden en support!

Tot gauw & stay blessed,

LifeWord Roemenië team

• 07 Augustus 2012 - 21:07

Tim:

Broeders en zusters, brothers and sisters, hermanos y hermanas,

We zijn heel erg blij om te horen dat de reis voorspoedig is voorlopig en dat jullie een goede tijd hebben. En we zijn heel erg verheugd met het super goede werk welke jullie aan het doen zijn.

We kunnen niet wachten om alle verhalen, avonturen en indrukken first hand te horen van jullie zelf. Het zien van de foto's en het lezen van jullie verslagen doet zeer goed (kon ik er maar ook bij zijn). Jullie zijn en blijven elke dag in ons gebed.

Gods zegen rust op de werk van jullie handen. Keep on going strong.

Voor nu tot lees en schrijfs.

Familie Engelhart

• 07 Augustus 2012 - 23:21

Blessedfamily:

Wauw,

Zoals familie Engelhard zei: We kunnen niet wachten op jullie verhalen. Wij verheugen er op voor wat God gaat doen de komende dagen. Hou nog even vol. Wij zien jullie als Nemhemia en weten dat God aan jullie kant is. Please keep Focus Till The End.

Omdat het Einde beter zal zijn dan het begin. We blijven voor jullie bidden.

Daarnaast is het hier niet warm. Veel regen en af en toe een zonneschijn. Breng wat zon en warmte voor ons:)

Liefs Blessedfamily

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009