Aankomst in Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Aankomst in Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Aankomst in Durban

Door: Bro. Tim

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

23 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Durban

Broeders en zusters, wij zijn veilig aangekomen in Derban. onze reis verliep voorspoedig, ondanks een kleine tegenslag op schiphol, maar God is goed. We hebben de eerste samenkomst achter de rug. God heeft machtig bewogen en veel mensen aangeraakt door de bediening van pastor heen. De naam van de gemeente is Elim Temple full ev. church. Een kerk van ongeveer 120 man. Morgen proberen wij foto's op te loaden. Meer update morgen. Gods zegen.

• 23 Februari 2011 - 15:40

Fam Balentina:

Greatings and blessings. May God cover you and protect you. Keep doing the work.

• 23 Februari 2011 - 18:21

De Engelhartjes:

Praise the Lord, zoooo, das fijn om te horen;-) Waar tegenslag is komt overwinning ook om de hoek kijken. Ik kan niet wachten om meer te horen en zien;-) God zegent jullie en dat Hij jullie levens machtig gebruikt om Zijn werk te doen daar en dat mensen bemoedigt, herstelt, vernieuwd en verfrist zullen worden. Zo te zien hebben jullie ook lekker weer, ik ben echt jaloers op jullie hahahahaha, en wij hebben een beetje sneeuw hier vandaag, das minder:-( Tim heel veel succes met het preken in het engels, ben trots op je en ik weet dat je het kan. God is gewoon geweldig. Zet hem op Pastor en Tim, God is aan jullie zijde;-) De groetjes uit een koude Nederland aan een warme Durban;-) You are in our prayers. Totsiens

• 23 Februari 2011 - 19:25

Fam. Onyema:

We pray that God will use the two of you as trailblazers for South-Africa.
    Stay focussed and let the Holy Spirit lead you and give you all you need to 'get the job' done.

• 23 Februari 2011 - 21:45

Jenneke Brouwer:

Geweldig dat veel mensen zijn aangeraakt. May God bless you and keep you.

• 25 Februari 2011 - 00:36

Yu Fang:

So great to see your photos and follow your trip. I will keep pray for you. May God give you wisdom, strength and power among your missionary trip.

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009