The journy continues - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu The journy continues - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

The journy continues

Door: Bro. Tim

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

25 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Durban

Broeders en zusters,

Bedankt voor alle reacties tot zover. God is goed voor ons geweest de afgelopen dagen.

Gisteren hebben wij een vrije dag gehad om wat site seeing te kunnen doen (zie foto’s). ‘s Avonds zijn wij naar de Believers Convention gegaan. Het was geweldig. Een grote tent gevuld met 5000 man. Aan het eind van de avond was ere en oproep tot bekering. Ongeveer 20 mensen (vooral jonge mensen) kwamen naar voren.

Er zijn veel connecties gemaakt de afgelopen dagen. God is geweldige dingen aan het doen. Pastor word regelmatig gevraagd om voor mensen te bidden. Veel mensen getuigen dat dit voorbestemd is door God.

Ze vinden het zelfs jammer dat wij al maandag vertrekken. Vanavond spreekt pastor kort op een prayer meeting en daarna vertrekken wij naar een andere meeting. Morgen hebben wij ook een drukke dag. Pastor gaat (jaja...) ‘s Ochtends vroeg voetballen.

Daarna zal hij elders gaan spreken. Blijf zeker voor ons bidden. Zuid Afrika is open voor God. Er is zoveel te vertellen, maar er is weinig tijd om het te kunnen delen. Wij houden van jullie.

Vanochtend zijn wij geweest op een basisschool waar gesproken werd over HIV en Drugs. Ook daar was Gods hand aanwezig. Ik wil jullie allemaal bemoedigen om een volgende keer mee t e gaan.

God is wonderbaarlijk goed.
Tot een volgende boodschap.

Pastor Kelvin en Bro Tim

p.s. We zijn naar de Durban Stadium geweest......awesome.

• 25 Februari 2011 - 20:12

De ENGELHARTJES:

Leuk om te horen. God is Groot en Almachtig. Wat een zegen he de bekeerlingen, geweldig. Ja kan ik me voorstellen dat de mensen het jammer vinden omdat God jullie levens zo krachtig gebruikt, maar ik verlang ernaar om mijn man weer te zien, Prijs de Heer;-) Nou pastor voetbal ze, heel veel plezier, ontspanning hoort er ook bij in Gods Koninkrijk. Volgende keer ben ik sowieso van de partij, dan blijf ik echt niet achter hoor hahahahahah;-) Gods rijkelijke zegen voor jullie.

• 25 Februari 2011 - 21:07

Margriet:

Mooi dat jullie zo effectief kunnen zijn! De fotoruimte is nu uitgebreid tot 125, dus leef je uit, zou ik zeggen!
    Veel zegen en blijf updaten.... en een goede warming up doen hè, morgenochtend! ;-)

• 26 Februari 2011 - 11:07

Nella En Stevan:

Hoi pastor en br. Tim....hoop dat je een goede warming doet vanochtend pastor voordat je gaat voetballen! Fijn te horen en te zien de goede werken at God aan het doen is door jullie heen! You both are an instrument in GODS mighty hand! Wees alert en volledig gefocus op Gods WIL!! Bless you both and have fun.

• 26 Februari 2011 - 11:13

Nella:

Meer foto's aub.......het is ook leuk om te zien wat jullie aan het doen zijn!

• 26 Februari 2011 - 15:30

Jitske:

Mooi om God's aanwezig en pad zo te kunnen lezen. En Ik heb er niets op tegen om naar Zuid-Afrika te gaan :)

Hartelijke groeten en God's zegen toegewenst.

• 26 Februari 2011 - 17:03

Noraly:

Leuk dat God jullie zo machtig gebruik.
    Volgende keer zou ik ook graag mee willen.
    Ik blijf jullie in mijn gebeden gedenken
    En natuurlijk ook voor de zielen die gered zijn, dat God hun behoed.
    Blijf gezegend, God is goed!!

• 26 Februari 2011 - 21:05

Rogier:

Glory adios! Wat is het toch heerlijk heh... missions. Ik weet wat ik mis ;)
    Mannen van God ik ben trots op jullie! Zet hem op nog de laatste dagen. Pastor: the preaching machine :)Tim ook zo leuk om tussen de regels door te lezen hoe je aan het genieten bent!

Bendishon!

Rgoier

• 27 Februari 2011 - 17:59

Anneke Post:

Goed werk mannen van God. Heerlijk te horen dat jullie zo rijkelijk gezegend worden met nieuwe connecties en mensen die willen dat pastor voor ze bid. God doet een groot werk door jullie. Veel zegen en liefs, jullie zus anneke post