Our journey in Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Our journey in Durban - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Our journey in Durban

Door: Bro. Tim

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

24 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Durban

Broeders en zusters, onze reis wordt steeds geweldiger. Gisteren zijn wij op het radiostation geweest. Het was machtig mooi. Het radiostation bereikt meer dan 100.000 mensen. Pastor heeft 3 boodschappen gedeeld en ik 1. Later hebben wij een pastor ontmoet die ons is komen ophalen en de rest van de dag met ons heeft doorgebracht, pastor Brian Naidoo. Een man met een enorme visie en geweldige gift van God op zijn leven. De connectie was snel gemaakt.

Wij hadden 's avonds werkelijk geweldige meeting bij een baptisten gemeente. Het was fantastisch. God heeft werkelijk met de mensen gedeeld. Voor de meeting 's avonds vertelde de pastor ons dat hij ervaren heeft dat dit voorbestemd was. Het was niet de bedoeling dat wij elkaar zouden ontmoeten, maar God heeft het zo gewild. In een mum van tijd waren 2 kerken gemobiliseerd voor de avond. God is een goed God.

We zijn geland in Zuid Afrika, niet wetende wat ons allemaal stond, maar God heeft het het allang voor ons gepland. De mensen zijn heel vriendelijk en ontvangen ons zeer goed. We zien ernaar uit wat God verder voor ons in petto heeft.

Blijf voor ons bidden. Ik geloof dat wij grotere dingen gaan zien. We love you guys.

Pastor Kelvin en bro. Tim

Hier wat foto's.

• 24 Februari 2011 - 09:12

GoeMargriet:

Goed bezig! Mooi verslag Tim, altijd fijn om wat details te horen. Bedankt en veel zegen.

• 24 Februari 2011 - 09:45

Natasja :

amen hopelijk gaan er nog meer grote dingen gebeuren en komen jullie terug met een getuigenis wat we nooit zouden verwachten en dat deze reis en nog meer reizen zullen komen
    god bless you and take care and i pray from brother Tim and pastor kelvin
    saloom

• 24 Februari 2011 - 12:48

De ENGELHARTJES:

Wooooow, das fijn om te horen. God is awesome;-) Dit is pas het begin en God zal nog meer dingen gaan doen, bereid jullie voor;-) God bless you

• 24 Februari 2011 - 22:11

Noordhoekjes:

he Tim,

Leuk te horen dat je daar een geweldige tijd hebben daar! Doe je best en... je weet wel! God is een goede God. Ik houd er van om je verslagen te blijven lezen!

groeten daar aan je pastor en keep on doing the good work!

• 25 Februari 2011 - 10:20

Everdina :

Hoi Pastor en Tim
    Ik had al een mail gestuurd maar volgens mij niet goed gegaan
    En zo wel nu dan dubbel zegeningen

Fijn om zo op de hoogte gebracht te worden
    En ja God is goed en als HIj mensen naar een ander land stuurd , doet Hij dat niet voor niets
    Ik weet zeker dat jullie een zegen zal zijn , maar ook dat jullie zegen zullen ontvangen
    En God hoort onze gebeden , want Hij is goed en getrouw
    Hij leid jullie de weg die jullie moeten gaan met Hem en voor Hem , Hij is jullie leidsman raadsman
    ,een betere kan je niet vinden
    Zijn plan daar met jullie , zou Hij laten gebeuren
    Heel veel Gods zegen toegewenst
    liefs Everdina [ en een hug ]

• 25 Februari 2011 - 11:49

Fam. Chirino:

Fijn om te horen. God is goed. Keep on doing the good work. Veel God's zegen toegewenst.

• 25 Februari 2011 - 16:48

Jenneke Brouwer:

Ha Pastor. broeder Tim;
    Wat bijzonder om jullie zo in een huiskamer in Afrika te zien zitten. LifeWord reikt wel ver hoor.
    Hartstikke goed !
    Levens worden veranderd door de kracht van God.. geweldig !
    Heel veel zegen toegewenst.

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009