Back Home, God is good - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Back Home, God is good - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Back Home, God is good

Door: Bro. Tim

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

01 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Durban

Broeders en zusters,

God is ontzettend goed. Wij hebben een geweldige laatste dienst gehad zondag avond in de Townships. 's Ochtends heeft pastor gesproken in 2 kerdiensten en ik in 1. Zondagavond was het de slagroom op de taart.

Helaas kon ik niet geen verslagen daarna meer doen, omdat ik niet beschikte over een laptop. Maar om het goed af te sluiten, hierbij enkele foto's .

Er is zoveel te vertellen, maar weinig tijd om ze allemaal hier neer te zetten. Er wordt gezorgd voor een gave compilatie.

Bedankt voor jullie gebeden. We zijn weer veilig thuis. Blij bidden voor de kerken in Zuid-Afrika, vooral in Durban.

Love you all.

bro. Tim

• 01 Maart 2011 - 12:35

Jenneke Brouwer:

Dankjewel Tim voor verslag en foto's.
    See you in church.
    Daar horen we vast wel veel meer.
    Bless Jenneke

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009