Update - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van LifeWord Christian Center - WaarBenJij.nu

Update

Door: Br. Herbert

Blijf op de hoogte en volg LifeWord

13 April 2012 | Maleisië, Malakka

Hallo lieve allemaal,

Hier is dan de eerste update van ons verblijf hier in Maleisie.
Woensdag de 11e waren we vertrokken vanuit Schiphol naar Dubai en van Dubai naar Maleisie de 12e aangekomen. Alles ging perfect, ook ih vliegtuig en er waren geen rare dingen voorgevallen. We kwamen overal feilloos door de douane en werden al opgewacht door onze Br. Supranasheem die ons na 2 uur rijden naar het plaatsje Air Keroh (spr.aerkroh), Melakka bracht. Hier aangekomen om 19.00 uur plaatselijke tijd, hadden we maar ong. 40 min. om ons op te frissen en 19.45 stonden ze ons al op te wchten om ons naar de kerk te brengen. De dienst was inmiddels al begonnen en na de aanbidding was er gezamenlijk Heilig Avondmaal en daarna werd Pastor Kelvin uitgenodigd om te spreken. Een heerlijke dienst en toen de altaaroproep werd gedaan kwam zowat de hele Gemeente naar voren voor gebed, waardoor Pastor Kelvin mij gevraagd heeft te assisteren mee te bidden, anders zou het een hele lange avond worden. Gods Geest was heerlijk aanwezig en menigeen werd aangeraakt door de Geest van God. Vandaag (13e) kennis gemaakt met Pastor James en met z'n vieren lekker gegeten in een leuk resaurantje. De grijze man met snor op de foto is Pastor James en met bril is Br. Supranasheem. Ik zit nu ih kantoorgebouw vd kerk achter de computer deze mailing te doen en we kunnen dus niet elke dag dit doen, maar we proberen maandag of dinsdag weer iets op papier te zetten, okay?
Alvast de zonnige groeten en Gods zegen namens pastor en onze Maleise broeders en zusters en ik sluit af met: tot de volgende keer maar weer.
Groetjes.....en blijf voor ons bidden.

• 13 April 2012 - 09:30

Anneke:

Lieve broeders, een geweldig begin van een goed gezegende reis. Wij blijven bidden voor jullie. be blessed

• 13 April 2012 - 23:36

Tim:

Gaaf om van jullie te horen. Geweldig wat er nu al aan het gebeuren is. God is goed. Stay blessed. We blijven voor jullie bidden. Een gezegende voortzetting toegewenst.

• 14 April 2012 - 12:47

Natasha:

Heel mooi dat jullie goed zijn aangekomen!

• 14 April 2012 - 14:12

Orthie:

Hey Bud, heb van Meredith je mail adres gekregen.
    Leuk je 1e verslag en mooie foto`s.
    Overal waar jullie zullen komen zal de Here Jezus met jullie meegaan.
    Hij kent geen tijd en afstand.
    Jezus wijkt niet van jullie zijde.
    zal voor jullie blijven bidden.
    groetjes
    Orthie

• 15 April 2012 - 13:43

Emiko En Eddie Bird:

Keep doing what the spirit leads and have a blessed and anointed time there. Stay Blessed

• 17 April 2012 - 23:11

LifeWord Christian Center:

Wij willen iedereen bedanken voor jullie steun , wij reizen veel , maar gelukkig zijn de mensen goed voor ons , het is goed om andere mensen te bemoedigen en toeroesten ,maar thuis is nog mooiste wij missen jullie

Shalom en Gods zegen toegewenste

Ps Kelvin en Broeder Herbert .

• 18 April 2012 - 14:41

Blanche:

Hoi Herbert,
    Ik had vaker iets van jullie willen vernemen, want tenslotte is het niet neks zo'n eind van ons vandaan en in asia zijn de mensen veel meer open voor wat God aan het doen is.
    Goede reis naar huis.
    Blanche

LifeWord

Met deze reislog kun je meelezen met de zendingsreizen die pastor Kelvin Onyema en anderen van LifeWord Christian Center in Utrecht maken. Tijdens de reis proberen we regelmatig een berichtje of foto's te plaatsen. Jij kunt ook een bericht voor ons achterlaten... dat vinden we heel leuk! Veel leesplezier en alvast bedankt voor je ondersteuning in gebed! Lees meer op www.lifeword.nl

Actief sinds 12 Juni 2009